YDELSER

 

 

Det offentlige rum flyder med informationer. Med fortællinger, tilbud og breaking news. Vi swiper derudaf, men hvor tit bliver du sådan rigtigt revet med? Tænk over det. T. Bech-Hansen står for gammeldags grundighed med sans for moderne fortællinger, der betaler sig.

 

Hvem vil ikke gerne have en god læseoplevelse? Lære noget nyt og få lyst til handling og stof til eftertanke? Det ér muligt, hvis man gør sig den umage at tage tiden til at lede efter de virkeligt vedkommende historier.

 

Foto af Mads Christensen

Fra “Mens vi venter på helheden” – reportage fra Gellerup til Aarhus Panorama. Foto: Mads Christensen

 

Alle har en kerne, som kun er deres. Den består af erfaringer, viden og tilgang til professionelle såvel som personlige udfordringer – og rummer noget, som ingen andre kan kopiere. Det særlige og ærlige kan vi alle tage ved lære af. Og det er dét, T. Bech-Hansen vil finde ind til. Som journalist for medierne og rådgivende skribent for virksomheder.

 

Stofområder

Den journalistiske og kommunikationsfaglige værktøjskasse er universel og åbner en række verdener og emner. Men T. Bech-Hansen har opbygget særlig ekspertise inden for følgende stofområder:

 

    • viden
    • kultur
    • erhverv
    • ledelse
    • uddannelse
    • arkitektur

 

Ydelser – typisk for medier:

 

    • Reportager
    • Portrætter og interview
    • Analyser
    • Baggrundsartikler
    • Tematillæg – skribent
    • Tematillæg – redaktør
    • Nyheder

 

Ydelser – typisk for organisationer og virksomheder:

 

  • Pressemeddelelser
  • Opsøgende presseindsats
  • Indholdsmæssig optimering af hjemmesider
  • Debatindlæg og kronikker
  • Faktablade og whitepapers
  • E-nyhedsbreve
  • Trykte magasiner
  • Online magasiner
  • Årsrapporter
  • Medarbejderblade

 

Køb et PR-abonnement

Har du behov for mere end en pressemeddelelse her og et nyhedsbrev der? Vil du gerne holde kommunikations-flowet stabilt uden at vægte kvantitet højere end kvalitet? Men mangler du tid og interne kompetencer? Og vil du gerne kunne budgettere over en længere periode? Så kan et PR-abonnement fra  T. Bech-Hansen være løsningen.

 

Med et PR-abonnement får din organisation eller virksomhed altid de gode historier ud – uden at slække på kvaliteten og relevansen. For eksempel med nyheder på hjemmesiden, nyhedsbreve til kunderne og pressemeddelelser.

 

Abonnementet koster 15.900 kroner per måned (eks. moms), og sammensættes efter dit behov. Hør om mulighederne.

 

Et abonnement kan f.eks. indeholde:

 

  • Tre pressemeddelelser hvert kvartal
  • En ugentlig webnyhed
  • Et redaktionsmøde hvert kvartal
  • Redaktionel sparring
  • Medieovervågning
  • Et månedligt nyhedsbrev